[Phoenix] VIP data voor Phoenix team

Devos Evelyne evelyne.devos op athumi.eu
Vr Dec 22 20:27:21 CET 2023

Hallo

Ik ben de komende twee weken in verlof. Kunnen jullie onderling met elkaar afstemmen voor de export van de VIP data?
Het heeft weinig zin om mij hiertussen te hebben, dan blijft het hangen in mijn mailbox.

Ter info, nog de concrete vraag:
de capakey/wkt filteren zodat enkel de records overblijven van de meest recent opgevraagde capakey indien capakey meerdere keren bevraagd is bij VIP. Op die manier wordt vergeleken met de meest recente informatie uit de gevalideerde VIP dossiers.

Aan allen, een goed eindejaar!!!

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Evelyne Devos

Business analyst Vastgoedinformatieplatform

0473 230 256

www.athumi.be<http://www.athumi.be/>

[Athumi]

Vlaams Datanutsbedrijf - Havenlaan 88, 1000 Brussel

Vastgoedinformatieplatform, ontwikkeld door Digitaal Vlaanderen, gaat in de loop van 2023 over naar athumi.