[Phoenix] BSOS release

De Blende Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Vr Mrt 24 12:12:26 CET 2023

Dag Iris, Joachim,

BSOS is weer opnieuw uitgerold in productie. Ik heb niet direct fouten gezien bij het redeployen en de applicatie draait ook.

Mvg
Christophe
________________________________
Van: Phoenix <phoenix-bounces op list.omgevingvlaanderen.be> namens De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>
Verzonden: donderdag 23 maart 2023 23:17
Aan: Vlieghe Joachim <joachim.vlieghe op vlaanderen.be>; Baeyens Iris <iris.baeyens op vlaanderen.be>
CC: phoenix op list.omgeving.vlaanderen.be <phoenix op list.omgeving.vlaanderen.be>
Onderwerp: [Phoenix] BSOS release

Dag Joachim,

ik had het te laat gezien in infra channel dat er wat problemen waren met de release manager.

Ik heb net een BSOS productie release gedaan in productie, er waren problemen met het ophalen van debian packages. Ik heb dus manueel moeten ingrijpen om dit in orde te krijgen. Het gevolg hiervan is dat

  1.  we morgen moeten verder onderzoeken wat er mis loopt met artifactory
  2.  de BSOS server zou nog eens geredeployed moeten worden (eens artifactory in orde is) om backup en monitoring in orde te krijgen

Dus het kan wel best zijn dat jullie zabbix warnings gaan zien.

@Baeyens Iris<mailto:iris.baeyens op vlaanderen.be> het belangrijkste voor jou is dat BSOS nu draait met de laatste hotfix, maar dat we vrijdag wel nog eens onderhoud gaan moeten uitvoeren voor BSOS.

Mvg
Christophe