[Phoenix] SBS - HOV / CPR procedures

Heyvaert Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Vr mei 19 08:34:34 CEST 2023

CPR op de huidige sprint.

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Programma Gebiedsontwikkeling en Teamlead Phoenix

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Strategie, Internationaal, Digitaal en Organisatie (SIDO)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>

________________________________
Van: Phoenix <phoenix-bounces op list.omgevingvlaanderen.be> namens De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>
Verzonden: vrijdag 19 mei 2023 7:05
Aan: Van Lerbeirghe Veerle <veerle.vanlerbeirghe op vlaanderen.be>; Tielens Vicky <vicky.tielens op vlaanderen.be>
CC: phoenix op list.omgeving.vlaanderen.be <phoenix op list.omgeving.vlaanderen.be>
Onderwerp: [Phoenix] SBS - HOV / CPR procedures

Dag V&V,

voor de GV filtering hebben we nog geen implementatie in SBS om CPR en HOV procedures af te handelen.

  *   voor HOV denk ik dat we naar de relatie met het BPA / RUP moeten kijken en als het BPA / RUP nog geldig is, moeten de voorschriften uit het HOV toegevoegd worden
  *   voor CPR, mits dit eigenlijk een RUP is als gevolg van een complex project, zouden daar dan de regels voor een RUP toegepast kunnen worden.
  *   misschien nog andere regels ...

Ik weet niet of daar al tickets voorzien zijn, maar dat lijkt wel iets om mee te nemen met de eerst go live van SBS.

Mvg
Christophe