[Phoenix] DSI / GRUPS deploy

Tielens Vicky vicky.tielens op vlaanderen.be
Wo mei 24 17:03:56 CEST 2023

Dag Christophe,

Ik heb https://www.milieuinfo.be/jira/browse/DSI2-2071 terug naar to-do gebracht: de koppeling tussen IBO en GRUPS mag niet gebroken zijn - voordat we deployen wordt dit best aangepakt.

De meeste tickets van CPR zijn getest. Ik heb geen problemen gevonden, behalve:

  *   Wanneer er meerdere fasen worden aangemaakt (bijvoorbeeld PB - NA - PB of PB - PB -NA) dan is het mogelijk om de fase voorafgaand aan de laatst gepubliceerde fase te depubliceren. Dat is niet ok.

Ik zal hiervoor een bugticket aanmaken, maar het is niet blokkerend om naar een deploy te gaan.

Groeten,

Vicky Tielens
Cel data en digitalisering
M 0472 48 15 92

Van: De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>
Verzonden: woensdag 24 mei 2023 8:44
Aan: Tielens Vicky <vicky.tielens op vlaanderen.be>; Van Lerbeirghe Veerle <veerle.vanlerbeirghe op vlaanderen.be>
CC: phoenix op list.omgeving.vlaanderen.be
Onderwerp: Re: DSI / GRUPS deploy

Voor de zekerheid Vicky,

IBO / GRUPS en DSI gaan nu best samen naar productie. Ik weet niet of je ook een paar testen op IBO / GRUPS uitgevoerd hebt. Het gaat dan vooral om de integratie van GRUPS met IBO en DSI (zoeken van inspraak periodes en zoeken van gewestelijke rup's)

Mvg
Christophe