[Phoenix] Datamanager import na productie kopie van Inventar

Van Campenhout Maya maya.vancampenhout op vlaanderen.be
Do Nov 16 15:24:57 CET 2023

Hallo Jan

Kan je de fout ook fixen op oefen? Ik heb namelijk geen rechten op productie.
Ik zal dan de xml voor Herne apart opladen.

Groetjes
Maya

Van: AERTS Jan <jan.aerts op vlaanderen.be>
Datum: donderdag, 16 november 2023 om 15:22
Aan: Van Campenhout Maya <maya.vancampenhout op vlaanderen.be>
CC: Van de Putte Karina <karina.vandeputte op vlaanderen.be>
Onderwerp: RE: Datamanager import na productie kopie van Inventar

Dat is zeer goed nieuws,

Ik heb intussen de fout voor Herne in productie reeds hersteld – dus nu zou alles na een nieuwe export moeten opgeladen kunnen worden.

De fout:

[{"error":"Geen data gevonden om te importeren.","object":"undefined"}]

Wijst op het gegeven dat er geen opgenomen dossiers zijn voor die betrokken gemeenten de zogenaamde NIHIL lijsten

Dat is wel goed nieuws want ik vreesde toch een beetje dat er nog wel wat fouten zouden inzitten cfr. Vorige jaren

Met vriendelijke groeten,

Jan Aerts
hoofdmedewerker

DEPARTEMENT OMGEVING
Gebiedsontwikkeling, omgevingsplanning en projecten
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
T. 0032-(0)25538033 M. 0032-(0)475 92 93 03
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be/>