[Phoenix] Afwezig

De Blende Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Ma Apr 8 13:31:48 CEST 2024

Dag Maya,

dit is heel droevig nieuws. Veel sterkte en moed voor jou en je familie. Neem alle nodige tijd voor hen.

Groeten
Christophe
________________________________
Van: Van Campenhout Maya <maya.vancampenhout op vlaanderen.be>
Verzonden: maandag 8 april 2024 12:34
Aan: phoenix op list.omgevingvlaanderen.be <phoenix op list.omgevingvlaanderen.be>
CC: De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>
Onderwerp: Afwezig

Hallo Team

Mijn papa is zaterdag met de ambulance naar het Ziekenhuis van Libramont gebracht, tijdens een vakantie in de Ardennen.
Ze hebben de situatie daar niet ernstig genomen en zijn toestand is snel achteruit gegaan. De nacht van zaterdag op zondag is hij naar het Universitair Ziekenhuis van Luik overgebracht. Daar heeft hij een spoedoperatie ondergaan. Een grote bloedklonter blokkeerde de bloedtoevoer naar zijn organen. Een deel van zijn dunne darm was al afgestorven. Dat deel hebben ze verwijderd.
Hij ligt op intensieve zorgen, ze houden hem in coma. Het is afwachten of de organen terug beginnen werken, maar het ziet er niet goed uit. Mijn mama liet zojuist weten dat het team van artsen de hoop precies begint te verliezen.
Ik vertrek nu dus ook terug naar Luik.

Groetjes

Maya