[Phoenix] Afwezig

De Blende Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Di Apr 9 08:11:26 CEST 2024

Hey Maya,

gezien de situatie, werk gerust van thuis uit de rest van de week. We staan achter je.

Groeten
Christophe
________________________________
Van: Van Campenhout Maya <maya.vancampenhout op vlaanderen.be>
Verzonden: maandag 8 april 2024 21:56
Aan: phoenix op list.omgevingvlaanderen.be <phoenix op list.omgevingvlaanderen.be>
CC: De Blende Christophe <christophe.deblende op vlaanderen.be>
Onderwerp: Re: Afwezig

Hall team

Ik heb daarnet met 2 van de artsen gesproken. Woensdag gaan ze een operatie doen om de toestand van de darm verder te bekijken. Zelfs als de darm er ok uit zou zien, zijn er geen garanties. Zijn nieren werken niet meer goed en zijn hart heeft het moeilijk. Zijn lichaam is aan het vechten om alles terug in gang te krijgen, maar we moeten rekening houden met de kans dat het niet sterk genoeg gaat zijn.

Ik probeer de rest van de week zoveel als mogelijk te werken. Is het goed als ik dat van thuis doe?

Maya