[Phoenix] Status

Heyvaert Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Wo Jan 17 13:33:49 CET 2024

Dag Peter,

So far so good. Heb Karina op de Nieuwjaarsreceptie hierover ook gevraagd hoe het liep. Tot nu toe stabiel, wel nog weinig aangiftes.

@PO's en scrum, feedback van jullie?

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Programma Gebiedsontwikkeling en Teamlead Phoenix

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Strategie, Internationaal, Digitaal en Organisatie (SIDO)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>