[Phoenix] Grooming juni 2

Van Campenhout Maya maya.vancampenhout op vlaanderen.be
Vr Jun 14 11:07:25 CEST 2024

Hallo Geert

6md klopt voor mij.

Groetjes
Maya

Van: Phoenix <phoenix-bounces op list.omgevingvlaanderen.be> namens Heyvaert Geert via Phoenix <phoenix op list.omgevingvlaanderen.be>
Datum: vrijdag, 14 juni 2024 om 11:05
Aan: Tielens Vicky <vicky.tielens op vlaanderen.be>, Van Lerbeirghe Veerle <veerle.vanlerbeirghe op vlaanderen.be>
CC: phoenix op list.omgevingvlaanderen.be <phoenix op list.omgevingvlaanderen.be>
Onderwerp: [Phoenix] Grooming juni 2
Dag,

Ik heb de juni 2 sprint al wat opgekuist. Alles boven het sprint review ticket zou moeten gegroomed worden. Die eronder is nog onzeker. En dan verder aanvullen met SBS 3.

Capacity:
npa: 9md
fro: 9md,
adw: 8md,
mvc: 6md,
jst: 0md

32md totaal.

Ik kan er niet bij zijn maandag. Cronos workshop over LBR.

Kijken jullie eens na, aub?

dank.

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert

Programma Gebiedsontwikkeling en Teamlead Phoenix

Vlaamse Overheid

DEPARTEMENT OMGEVING

Afdeling Strategie, Internationaal, Digitaal en Organisatie (SIDO)

Mobiel +32 476 980 386

e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be<mailto:geert.heyvaert op vlaanderen.be>