[Webbeheer] Wijzigingen nog niet zichtbaar op webpagina's

Vanwesenbeeck Veerle veerle.vanwesenbeeck op vlaanderen.be
Wo Jul 8 09:35:56 CEST 2020

Beste Tjörven of collega,

Ik kreeg gisteren een vraag voor een aantal dringende aanpassingen op deze webpagina:

https://omgeving.vlaanderen.be/ruimteboekhouding-rsv

Ik heb deze aanpassingen gisterenavond (vannacht eigenlijk) gedaan maar als ik nu check, zie ik ze nog niet staan.
Wel als ik kijk op de editeerpagina: https://omgevingvlaanderen.login.paddlecms.net/admin/content_manager/node/1895/view maar ze zijn blijkbaar nog niet gepubliceerd.

Ik weet dat er nog een tussenstap is waarbij iemand van webbeheer de eigenlijke publicatie naar internet doet, maar ik herinner me niet meer hoe lang dit duurt. En ik begin nu te twijfelen of er nog een stap was die ik moest doen om de pagina doorgesluisd te krijgen tot bij jullie. (?) (vlaggetjes 'goed te keuren' en 'na te kijken'?)
Aangezien de aanpassingen volgens mijn collega dringend waren en ik vanaf vrijdag in verlof ben, val ik jullie dus even lastig...

Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,

Veerle

Veerle Vanwesenbeeck
Beleidsmedewerker DOV

DEPARTEMENT OMGEVING
Vlaams Planbureau voor Omgeving (VPO)
T 09 240 75 93 - 0486406101
Technologiepark-Zwijnaarde 68, 9052 Zwijnaarde
www.omgevingvlaanderen.be<http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.dov.vlaanderen.be<http://www.dov.vlaanderen.be>

[cid:image008.jpg op 01D6550B.2C3BB500]<https://twitter.com/omgevingVL> [cid:image009.jpg op 01D6550B.2C3BB500] <https://www.facebook.com/Departementomgeving>  [cid:image010.jpg op 01D6550B.2C3BB500] <https://www.linkedin.com/company/departement-omgeving>

[cid:image007.png op 01D6550A.F23546A0]