[Webbeheer] De pagina "Ik koop een huis met een stookolietank. Hoe weet ik of de stookolietank in orde is? Wat moet ik doen als dat niet het geval is?" is aan jou toegewezen.

Departement Omgeving omgeving op vlaanderen.be
Vr Mrt 12 11:31:03 CET 2021

Beste webbeheer,

Op vrijdag 12 maart 2021 - 11:31 heeft gop.omgeving op vlaanderen.be [1] de
pagina "Ik koop een huis met een stookolietank. Hoe weet ik of de
stookolietank in orde is? Wat moet ik doen als dat niet het geval is?" aan
jou toegewezen.

Klik op onderstaande link om direct naar de betreffende pagina te gaan.
https://omgevingvlaanderen.login.paddlecms.net/ik-koop-een-huis-met-een-stookolietank-hoe-weet-ik-of-de-stookolietank-in-orde-is-wat-moet-ik-doen
[2]

[1] mailto:gop.omgeving op vlaanderen.be
[2] https://omgevingvlaanderen.login.paddlecms.net/ik-koop-een-huis-met-een-stookolietank-hoe-weet-ik-of-de-stookolietank-in-orde-is-wat-moet-ik-doen