[Apocalypse.cow] IMJV queue migratie

De Blende, Christophe christophe.deblende op vlaanderen.be
Wo Okt 18 07:07:21 CEST 2017

Dag Tom, Ulrich,

Voor de migratie van de queues. Is het mogelijk om de f5 in productie aan te passen om naar de nieuwe node te wijzen ? Dan moet er voor het IMJV niets gebeuren. Het zit nl zo dat het nu geen goed moment is om een nieuwe versie van het IMJV in productie te zetten. (we hebben gisteren een paar regressies ontdekt via Benny)

[cid:image001.png op 01D347DF.BE0516C0]

Als we de pool van de virtual server ‘VS-queue-pr-752’ aanpassen en daarna het IMJV herstarten is alles ok lijkt mij. Tenzij ik iets over het hoofd zie mbt f5 monitors.

@Ullie
mijn eerste oplossing met de /etc/hosts is gevaarlijk. Iedere keer we de queue’s redeployen (en het IP anders is) hebben we een potentieel probleem.

Mvg
Christophe