[Apocalypse.cow] IMJV queue migratie

Tom Van Gulck tom op milieuinfo.be
Wo Okt 18 09:07:36 CEST 2017

Christophe,

voor mij is dat ok als tussenoplossing. Finaal willen we wel direct op ip gaan werken. We kunnen evengoed de queues en vast ip geven. Het is sowieso tijdelijk tot die queues weggewerkt worden. Vervangen door amqp of misschien helemaal geen queues nodig. In elk geval, een vast ip geeft de mogelijkheid om met een /etc/hosts trucje te werken en zorgt er ook voor (denk ik) dat de opstelling in de 3 omgevingen identiek blijft (zonder code wijziging). Ik denk dat je het identiek zijn van de omgevingen sowieso wil nastreven.

Ik laat het aan jullie om te beslissen hoe je het doet, je suggestie is ok, mijn commentaar enkel om nog wat extra ideeën tot mogelijk oplossingen te geven. Zolang de queues maar op OHO zitten (liefst deze week).

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be <http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be <http://www.milieuinfo.be/>