[Apocalypse.cow] FW: Vragen in Sprint 11 voor IMJV campagne

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Wo Sep 13 16:24:10 CEST 2017

Team,

Nog ff te wachten met ticket IMJV-5262.

greetz,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be

________________________________
Van: Bart Vangilbergen <bart.vangilbergen op ovam.be>
Verzonden: woensdag 13 september 2017 16:20
Aan: Heyvaert, Geert; Coenen, Ken 1Q2B
Onderwerp: Re: Vragen in Sprint 11 voor IMJV campagne

Hallo Geert,

ik zie deze mails inderdaad binnenkomen, ik beantwoord ze zoveel mogelijk onmiddellijk.
Ik ben blij dat deze opgepikt worden!

Er is momenteel 1 issue (IMJV-5262) waarvoor ik graag eerst met Christine overleg vooraleer ik de gevraagde wijzigingen doorstuur. Christine is momenteel met verlof en komt pas terug vanaf 25 september. Ik heb dit gemeld in deze issue.
Is dit een probleem? Jullie hebben ondertussen waarschijnlijk nog voldoende werk.
Indien het absoluut vroeger moet, dan zal ik de aanpassingen zonder Christine vastleggen en doorsturen.

Groeten,

Bart Vangilbergen | celhoofd ADC, team Koepel
OVAM | Stationsstraat 110 - 2800  MECHELEN
T 015 284 387 | F 015 284 164
E bart.vangilbergen op ovam.be | www.ovam.be

Samen maken we morgen mooier
Heeft u onze nieuwsbrief al gelezen? Schrijf u in op www.ovam.be/nieuwsbrief<http://www.ovam.be/nieuwsbrief>.

Je zou vandaag een aantal JIRA mails hebben gekregen ivm wat vragen over de tickets betreffende campagne 2018. Lukt dat om hier voor maandag op te antwoorden, aub?

bedankt,

[http://services.ovam.be/Vlaanderen-is-materiaalbewust-groen.gif] <http://www.ovam.be/>