[Apocalypse.cow] Planning sprint 12

Heyvaert, Geert geert.heyvaert op vlaanderen.be
Wo Sep 13 16:36:16 CEST 2017

Beste collega's,

Op https://www.milieuinfo.be/jira/secure/RapidBoard.jspa?projectKey=BSOS&rapidView=412 kan je resultaten vinden van onze sprint planning.

Highlights:

- IMJV Business Campagne 2018: development topics aangevraagd door alle gebruikersgroepen

- GPBV 1.0

        - In productiestelling

        ?- Validatie Mercator export en Mini fiche

- BSOS: Push automatische taken

Op de komende review (27/9) graag aanwezig: Tom B, Ruben, Laura, Bart VG en Christine. Ik forward de invite nog...

Met vriendelijke groeten,

Geert Heyvaert
ICT - Programma Manager

Vlaamse Overheid
Departement Omgeving en Agentschap Natuur en Bos
Mobiel +32 476 980 386
e-mail  geert.heyvaert op vlaanderen.be