[Apocalypse.cow] archivering IMJV

Tom Van Gulck tom op milieuinfo.be
Do Aug 23 12:54:35 CEST 2018

gebruik deze toepassing https://www.milieuinfo.be/emissiepunten <https://www.milieuinfo.be/emissiepunten>
eventueel als startpunt om het doorzoeken van imjv archief en donwloaden van documenten mogelijk te maken

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be <http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be <http://www.milieuinfo.be/>