[Bredero_spocs] release BREDERO 2.9.8

Tom Van Gulck tom op milieuinfo.be
Ma mei 7 22:24:46 CEST 2018

Beste spoc,

een update ivm de stand van zaken rond BREDERO release 2.9.8 en bijhorende problemen.

* ivm de performantie problemen. Deze werden opgelost lokaal op de ontwikkelpc van de ontwikkelaar en zullen naar oefen gebracht worden zodra we daar een nieuwe release uitrollen
* het niet kunnen opstarten van analoge dossiers. Ook hier hebben we een oplossing voor, echter deze code dient nog nagekeken te worden. Na nazicht zal ook dit meegaan met de release naar oefen.
* probleem met apex lijsten : Dit wordt morgen door de apex ontwikkelaar bekeken. Ik hoop dat hij dat morgen kan oplossen. deze fix staat technisch los van de BREDERO toepassing op zich.

Het streven is om tegen morgenavond een nieuwe versie in de oefen omgeving te plaatsen die gevalideerd kan worden door de business. Gezien de dringendheid van zaak, stel ik voor dat er dan woensdag getest wordt, zodat we woensdag avond een GO-NOGO kunnen krijgen.

Gezien er toch wel wat verwarring is rond de nog openstaande problemen en we met al dat op en af gemail, niet echt het gevoel hebben dat we alle problemen getackeld hebben, stel ik voor dat we morgen om 11.30 samen komen in 1G40 met zij die problemen ervaren om de lijst met problemen te overlopen waarvoor we proberen zorgen dat ze tegen de avond opgelost zijn in de release naar oefen. Afhankelijk van de lijst en de oorzaak van de problemen al dit al dan niet haalbaar zijn.

Groeten

Tom Van Gulck

DEPARTEMENT OMGEVING
Afdeling Data- en informatiebeheer en Digitale Maatschappij
T 02 553 11 51,  M 0478 55 01 19
Koning Albert II-laan 20 bus 8, 1000 Brussel
www.omgevingvlaanderen.be <http://www.omgevingvlaanderen.be/>
www.milieuinfo.be <http://www.milieuinfo.be/>