[Codebusters] Activeren van E-Box

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Mon Aug 28 08:59:03 CEST 2023

Dag Iris, Yves,

in onze ontwikkel en oefen omgeving staat de integratie met E-Box aan. Voor productie zullen we een slot moeten afspreken wanneer de toepassing mogen herstarten. Bij het testen heb ik wel volgende zaken gemerkt.

  1.  digitaal ondertekenen staat niet aan buiten de business uren. Dwz dat een systeem zoals BSOS, enkel zou mogen integreren tijdens de business uren. Dat is wel lastig als je tegen het einde van de dag nog een document stuurt om te tekenen. Verwacht niet dat het de volgende dag in orde komt. Dit is wel enkel voor de ontwikkel en oefen omgevingen. Het maakt het testen vooral lasitger.
  2.  de E-box heeft een nogal rare UI, en het verbaast mij dan niet dat mensen melden dat ze geen boetes krijgen. Je moet verder navigeren vooraleer je de documenten ziet. Zie screenshots.

Mvg
Christophe