[Codebusters] Vraag over documenten in e-box

Vansant Kris kris.vansant at vlaanderen.be
Mon Aug 28 10:04:00 CEST 2023

Hallo,

Ik had u reeds vorige week hierover een mail gestuurd, maar heb nog geen response mogen ontvangen.
Ik ben aan het volgende issue aan het werken :

Na 3 maanden verdwijnen onze boetes uit de e-box. Dat is veel te kort, bijgevolg zou ik willen vragen of jullie deze termijn willen verlengen naar 3 jaar (maximum termijn denk ik maar moet nagekeken worden in de overeenkomst met DV)

In bijlage ook de overeenkomst, waar de termijn op 24 maanden staat.
Kan je dit nakijken aub ?

Mvg,
Kris Vansant