[Codebusters] Digitale handtekening issue

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Thu Oct 5 16:48:32 CEST 2023

Allen,

een kleine update hierrond,

  1.  JIRA<https://www.milieuinfo.be/jira/browse/BSOS-3978> ticket is aangevuld met alle informatie https://www.milieuinfo.be/jira/browse/BSOS-3978
     *   alle debug info, alle documenten zowel uit BSOS als uit Digitaal Onderteken
  2.  de meeting van vandaag heeft niets opgeleverd, Digitaal Ondertekenen geeft aan dat bij hen alles goed verlopen is. Ik heb ook aangegeven dat ze het dan ook moeten kunnen bewijzen, wat ze niet kunnen ...
  3.  ik heb dan zelf verder gekeken naar de PDF's die terug komen uit Digitaal Onderteknen en daar klopt ook al iets niet. Het document dat verkeerd is, heeft ook een ongeldige digitale handtekening.  Dus dit geeft aan dat de digitale handtekening niet hoort bij het document.

@Heyvaert Geert<mailto:geert.heyvaert at vlaanderen.be>/ @Kleykens Sander<mailto:sander.kleykens at vlaanderen.be>, Ik denk dat we hier verder op moeten blijven duwen bij Digitaal Ondertekenen. Zij moeten met een verklaring komen waarom die digitale handtekening ongeldig is.

Mvg
Christophe