[Codebusters] testresultaten in Oefen - BSOS-3941

De Blende Christophe christophe.deblende at vlaanderen.be
Sat Sep 30 17:11:24 CEST 2023

Dag Yves, Iris,

ter verduidelijking, het aanpassen van een brief heeft vaak geen productie release nodig. Daar de inhoud van een brief configuratie is.  Enkel wanneer we een nieuw attribuut moeten introduceren, moeten we code aanpassingen doen en enkel dan is er een productie release nodig.

Voor deze release hebben we de mogelijkheid om een link toe te voegen geïntroduceerd. Dus om een link toe te voegen aan KG sepot heb je een release nodig. Oorspronkelijk was het al mogelijk de tekst aan te passen obv sepot reden.  Dus:

  *   nu kan je de email al aanpassen obv sepot reden
  *   na de volgende release ga je ook in de email een link kunnen meegeven naar het kg sepot document

Mvg
Christophe